יום ראשון, 13 ביולי 2014

רוצים להתנסות בשינוי דרך ההוראה? הכירו את אפליקציית Nearpod

Nearpod הינה אפליקציה מרתקת וחינמית, אשר מאפשרת למורים ללמד כל שיעור בצורה מאתגרת ומרהיבה על ידי שימוש בפעילויות אינטראקטיביות.
במהלך השימוש באפליקציה ניתנת למורה אפשרות שליטה על כל מכשירי הקצה של התלמידים מה שמאפשר למורה להנחות את ההוראה. המצגת מוצגת במכשירי התלמידים ובזמן שהם עובדים, המורה מקבל משוב מיידי לגבי הפעילות ורמת ההבנה של כל  תלמיד. ברגע שהמורה מקבל את המשוב, הוא יודע מי צריך עזרה, איזו עזרה והיכן.
האפליקציה מאפשרת למורים לבנות שיעורים, הקדמות מרהיבות לשיעור, סיכום שיעור ואפילו לבנות משימות חקר שכוללות שאלות ומשימות שונות. צפו בסרטון הבא
האפליקציה מאפשרת למשתמש בה:
1.       יצירת תוכן: המורים יכולים להיכנס ל- www.nearpod.com  וליצור מצגות מולטימדיה עם תכונות אינטראקטיביות כגון חידונים, קטעי וידאו, סקרים, כלי ציור, ועוד. בנוסף, יש להם אפשרות לגשת ולהשתמש במאגר רחב של מצגות אשר פותחו על ידי אנשי חינוך אחרים ומגוון רחב של נושאים.
2.       שיתוף: במהלך השיעור המורים יכולים להיכנס לאפליקציית Nearpod  ולשתף תוכן עם תלמידיהם ולנהל את הקצב של השיעור. תלמידים משתמשים באפליקציה שבאייפוד שלהם לקבלת תוכן לימודי, להשתתף בפעילויות ולהציג תגובות.
בנוסף, המורים יכולים בכל רגע נתון לשתף את התשובות של התלמידים ובכך הוא יכול לשפר את תהליך הלמידה של התלמידים.
3.      הערכה: מורים יכולים לראות את תשובותיהם של התלמידים בזמן אמת באפליקציה. בנוסף, מורים יכולים לגשת לאתר של Nearpod ולקבל דוחות פעילות מפורטות ובכך יכול המורה להעריך כל תלמיד באופן פרטי לפי היבטים שונים.

השימוש באפליקציה בכיתה מהווה חווית למידה משמעותית לכל תלמיד. ניתן להשתמש באפליקציה בקבוצות, בזוגות ובאופן פרטני עם כל תלמיד בכיתה או בבית.




כתיבה:  נור עדואן ומירי הנו במסגרת קורס הוראה ולמידה ניידת, סטודנטיות שנה ג' בחוג למתמטיקה ומדעים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה