יום שבת, 26 ביולי 2014

לומדים אנגלית ומתקדמים בעזרת Vocabla App

קונסטרוקטיביזם  הינה תיאוריה חינוכית המסבירה כיצד  נבנה ידע. התיאוריה מדגישה את חלקו של התלמיד בתהליך הלמידה ומעודדת למידה אקטיבית. הלמידה מתבצעת תוך תהליך עשייה בדרך של הבניית ידע.
התלמיד בונה את הידע באמצעות למידה אשר מתפתחת בשלבים, שלב אחרי שלב,  כל שלב מתבסס על השלב הקודם. עפ"י ויגוצקי הלמידה מתפתחת מיחסים חברתיים. למידה משמעותית מתקיימת תוך דו שיח והחלפת דעות בין עמיתים ופה מתקיימת למידה משמעותית. בתהליך הלמידה ישנה חשיבות לפעילות חברתית, כיוון שניתן ללמוד רבות ולהפרות אחד את השני בצוות בצוות.
התלמיד רוכש ידע כאשר הוא מתמודד עם בעיה או מתכנן דבר חדש. למידת חקר יכולה להתקיים גם בקבוצה וגם בלמידה יחידנית, התוצר יכול להיות משמעותי בשני האופנים. המורה, על פי  הגישה הקונסטרוקטיביסטית היא שהוא אינו נתפס כספק הידע היחיד.
באמצעות שימוש באפליקציית Vocabla  ניתן להבנות את הידע בהדרגתיות מכיוון שישנן רמות שונות, אשר באמצעות הרמות ניתן להבנות את הידע ולהתקדם.

על מנת ללמוד אנגלית ולהשתפר חייבים כאמור להרחיב את אוצר המילים.אוצר המילים הוא הבסיס ללימוד אנגלית,יש להתמקד בו כאשר לומדים  שפה . Vocabla היא אפליקציה לשיפור אוצר המילים באנגלית, ניתן  לתרגם, ולשנן מילים וביטויים. בכדי להשתמש באפליקציה צריך ידע בסיסי באנגלית. ישנן רמות שונות למתחילים, ביניים ומתקדמים. הרמות נותנות מענה לשונות לומדים  יכול אחד יכול להתאים לעצמו את הרמה המתאימה לו.

האפליקציה מאפשרת לראות נתונים סטטיסטיים של התקדמות המשתתף, ניתן לראות איך כל תלמיד מבנה את הידע שלו והאם הפיק מכך תועלת ובאמת חלה התקדמות. ניתן ללמוד הגייה עם קול כדי לתרגל את האנגלית המדוברת.  ישנו אודיו אשר יוכל לשפר את מיומנויות  השטף והדיבור של התלמיד .(ישנו בצד העמוד רמקול קטן שבו המשתתף יכול לשמוע איך הוגיים את המילה בצורה נכונה). האפליקציה מומלצת מכיוון שניתן לשפר את האנגלית במהירות על ידי כמה דקות כל יום אם זה המתנה בתור לרופא או אפילו בזמן פנוי.

כתיבה: שני חייט, סטודנטית שנה ג', האקדמית גורדון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה