יום שישי, 25 ביולי 2014

אפליקציה מצוינת ליצירת הסברים - Skitch

קיימות אפליקציות רבות בתחום עיצוב תמונות וציור ולהן  שימושים רבים בחיינו החל מיצירה, עיצוב, תיעוד והפצה. ביניהן אפליקציות  כגון: Draw something, paper, pro paint camera ועוד.

בסקירה זו נתמקד באפליקציה חינמית בשם skitch אשר יכולה לשמש עזר להוראה שלנו בעזרת סימון על התמונות, הוספת חיצים, הערות, הדגשה על קטעים כתובים. ניתן להתחבר לאפליקציה מהמחשב, מהאייפד ומהאייפון וניתן לשתף אותה במייל וברשתות החברתיות.

תוכלו לראות כיצד פועלת האפליקציה בקישור הבא שהעלה ליוטיוב Matt Gomez בו הוא מראה הסבר על חלקי הפיל בליווי תמונה, הסברים וסימונים על גביה.

אפליקציה זו יכולה לשמש אותנו בהוראה שלנו בשיעור בכל מקצוע. באמצעותה ניתן לתת לתלמידים בכיתה פעילויות באייפדים, לאפשר להם לצלם או לבחור תמונה מאוסף התמונות ולהתאים את חלקי התמונה, ניתן לסמן על הטקסט דברים חשובים ולשמור אותם, לעשות תרשים זרימה עם תמונות ליד כל קטגוריה, לשתף את הידע ולאחר מכן להציג בפני הכיתה.

קראו על מורה המלמד בבית הספר Richmond Christian School בריצ'מונד אשר בקנדה. המורה מלמד באמצעות אייפדים ומסביר על השימוש שלו בבית הספר באפליקצית skitch.


סקרנים ללמוד עוד?

בקישור זה ניתן למצוא טיפים ודרכים לשימוש באפליקציה והסברים נוספים על השימוש בה בתוך מרחב בית הספר והכיתה. לדוגמה: דיון בעבודות התלמיד שנעזר באפליקציה, הצגת מקומות על גבי מפה, הדגמה בשימוש דף אינטרנט ועוד.




כתיבה: שירן לוי ושחר שיח, סטודנטיות שנה ג', האקדמית גורדון

2 תגובות:

  1. נשמע כמו אפליקציה ייחודית, האם זמינה במכשירי אפל?
    תודה

    השבמחק
  2. האם קיימים תרגילים גם למכשירי אייפד?

    השבמחק