יום ראשון, 13 ביולי 2014

יש לכם תשעים שניות ללמוד משהו חדש?

אפליקציית 90Sec היא מהפכה חברתית חדשה לשיתוף עם משתמשים נוספים. המשתמש באפליקציה שולח לקבוצת העוקבים שלו שאלות הכוללות עד 4 אפשרויות בחירה (מה שקרוי שאלה 'אמריקאית'), המשתמשים העוקבים אחריו בוחרים ושולחים את התשובה שלהם, תוך 90 שניות מהרגע ששלח את השאלה המשתמש מקבל את התוצאות. השאלה יכולה להכיל או טקסט רגיל או תמונה מסוימת ובכך כותב המשתמש את האפשרויות שנראות לו רלוונטיות וביניהן הוא מתלבט והקהל מכריע ועוזר לו לבחור.
התשובות מתקבלות באחוזים, וקל מאוד לפענח אותם. בלחיצה על מספר בתשובה ניתן לראות את התשובה ובלחיצה על האחוזים ניתן לראות מי בחר בתשובה הזו.
האפליקציה היא כלי חברתי נהדר, אחרי שמקליקים המשתמשים על התשובה הנבחרת שלהם, כולם מצטרפים יחד לשעון הטיימר המונה 90 שניות אחורה וצופים יחד בתוצאות.

האפליקציה מאפשרת למורים ליצור לכל כתה קבוצת לימוד, המשתמשים בקבוצה יעלו שאלות בכל נושא בכל זמן נתון, בנוסף, יכול המורה להעריך את תלמידיו או את רמת הידע של כתה שלמה בעזרת אפליקציה זו, הוא יכול לשאול שאלה על חומר שלימד ולאחר 90 שניות הוא יוכל לדעת כמה תלמידים הבינו את הנושא שנלמד, וגם הוא יכול ללמוד על כך מהשאלות שהתלמידים שואלים.
אפשר להזמין לאפליקציה חברים מהפייסבוק, או מאנשי הקשר לעקוב אחר ההתלבטויות שלכם ולעזור לכם להחליט בכל נושא, זמן ומקום. צפו בסרטון הבא

כתיבה: נור עדואן ומירי הנו במסגרת קורס הוראה ולמידה ניידת, סטודנטיות שנה ג' בחוג למתמטיקה ומדעים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה