בתור
מורות לעתיד ובוגרות הוראה אנחנו מכירות היטב את החשיבות של למידה חוויתית ושל למידה פעילה. ברצוננו לספר לכם על אפליקציה
מעניינת, מסקרנת, וחוויתית בשם Skitch שהתלמיד בה פעיל והלמידה
בעזרתה היא שונה.
הנה לכם סרטון קצר על בעזרת אפליקציית Skitch"" ניתן להשתמש בתמונות, דפי
אינטרנט, צורות, מפות, סימנים,חיצים ועוד , כדי להדגיש מידע או חלקים בטקסט
החיוניים לנושא שנלמד בכיתה. למשל: ניתן ללמד שיעור במדעים בנושא: חלקי הפרח , ולבקש
מהתלמיד בעזרת רישום חיצים לשיים את חלקי הפרח
, דוגמא נוספת לשימוש באפליקציה זו היא בשיעור גיאוגרפיה, בעזרת החיצים יכול המורה
ללמד על אזורים שונים בעולם ועל אתרים ספציפיים במדינה כלשהי, למשל מגדל אייפל
והלובר בפריז.
הלוגו החדש של האפליקציה |
הלמידה
יכולה להתבצע בקבוצות או פרטנית , ניתן להשתמש באפליקציה זו כדי ללמוד דברים חדשים
בכל מיני נושאים, או לעורר ידע קודם של התלמידים וכך התלמיד יהיה פעיל והלמידה תהיה
חווייתית יותר .
כתיבה
:לוזאן מקלדה וליאלי דרובי במסגרת הקורס: הוראה ולמידה ניידת .
כמו שאמרת בצורה נהדרת, זה נכון שהלמידה יכולה להתבצע בקבוצות או פרטנית
השבמחקושניתן להשתמש באפליקציה זו כדי ללמוד דברים חדשים ועדיין אני חושבת שיש עוד
דרכים שניתן לגשת דרכים לנושא.
בימינו אנו, לדור הצעיר חייבת להיות גישה אחרת לדברים האלה.
יש להם קצב אחר, קצב משלהם.